ledwereld.nl- Logo - Beoordelingen

ledwereld.nl

560 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden560 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Alle bestelde producten netjes verpakt en snel thuis ontvangen. Besteld als zijnde een set, maar... Er moest wel het een en ander aangepast worden. De inbouwstrip is precies 1m, de leestip ook. Hoe pas ik dan de connector in de strip. Dan de aansluitkabel, deze past niet door het eindkapje van de aluminium inbouwstrip. Dus deze ook maar aangepast. Het werkt allemaal, maar her koste wel wat improvisatie. Terwijl je er van uit gaat dat het meer click & klaar zou zijn.

11 jul 2024
- Levering is prima, doet LEDwereld goed en snel. - Product is niet goed omschreven aangegeven is dat product werkt van 0 - 300 watt. maar met 6 LED lampen werkt de zigbee dimmer niet. Na wat zoekwerk blijkt dat de range 50 - 300 watt is. Dus product is niet zoals omschreven. - Bij vraag om hulp krijg je wel snel en net antwoord, maar het helpt niet. - Mogelijkheid om product op website te beoordelen is niet makkelijk te vinden (mij niet gelukt). Zorgt er al met al voor dat ik niet tevreden ben.

Beoordelingen voor ledwereld.nl

27 aug 2024

Eigenlijk toch niet compatible....

Duidelijke website

Er staat heel veel op de website maar goed lezen helpt en dan staat het er duidelijk. Bestellen op de website ging gemakkelijk. Ik kon de bestelling volgen en bezorging was prima op tijd. Het pakket was keurig verpakt. Alles uitgepakt en het werkt prima. Het enige waar ik tegen aan liep was dat er geen batterijen meegeleverd waren.
2 sep 2024

Super materiaal en goed te installeren

Het materiaal is wat duurder maar de kwaliteit en degelijklheid komt dit overduidelijk ten goede. Ook de verkregen informatie (via chat en gebruikershandleiding) laten niets te wensen over. Nu alweer drie dagen genoten van de terrasverlichting op de door mij gewenste manier (geen standaard installatie)
20 aug 2024
Alles goed geregeld, na betaling, zijn ze gelijk aan de slag gegaan. Netjes een track en trace gestuurd om het pakketje te volgen en op tijd bezorgd.
De mogelijkheid om via n chat te communiceren was top. Helaas ontstond er spraakverwarring (zaagmaat). Het lag bij mij en niet bij uw medewerker.
1 sep 2024
Goed advies en kwaliteit, prijs-kwaliteitverhouding prima, dus geen reden om ergens anders te bestellen
Mooie lampjes Waren iets kleiner als verwacht maar geven mooi warm licht. Zijn makkelijk te dimmen.
Netjes ontvangen en precies wat we zochten, online kopen blijft vaak een gok maar is helemaal goed.
3 sep 2024
Duidelijke site eerlijke prijzen en snelle levering. Ook zeer blij met de lampen en het resutaat
28 aug 2024
Duidelijke site, snelle verzending, keurig verpakt en kwalitatief goede producten.
Kwaliteit houdt niet over, voorzichtig in elkaar zetten. Verder prima. Niet duur.

Makkelijk bestelbaar en te installeren

Makkelijk te bestellen. Makkelijk te installeren product. Fijne dimbare spots.
Een mooi en goed werkende zonnelamp, die werkt met een sensor, snel geleverd,
Snelle levering. Goed retour beleid. Snelle reactie op telefonische vragen

Lekker snel, het lijkt het voormalige 'voormalige' Overtoom wel! 😉

Korte lijnen, snel uitleveren, goede communicatie, goede producten.
Prima producten, en goede uitleg , scherpe prijzen.
26 aug 2024
Mooi duidelijke website nette producten snel verst
Mooie spots, goede en snelle support via de chat.
1 sep 2024
Prima verzorgt en mooi op tijd geleverd
GB
Gerjo B.
Bathmen
Netjes en volgens afspraak geleverd.